pondělí 8. října 2012

Věčná studentka

Ano, přesně takhle si momentálně připadám. Lépe řečeno, takhle mě asi vidí paní za přepážkou banky, kam jsem dneska donesla potvrzení o studiu na nový akademický rok. 


Jednalo se o docela krátký rozhovor, nad jehož výsledkem se možná pobavíte, ale mě z něho plynou skutečné a nefalšované výhody.

Ve zkratce bych ho shrnula asi takto:

"Takže slečno, vy u nás máte zřízený studentský účet, že ano? A přinesla jste mi potvrzení o studiu, ano?"

"Ano, na tento školní rok."
"Slečno.. A jak dlouho se ještě chystáte studovat?"
"Noo, teď ještě dva roky."
"Jenom dva roky? A pak se nepředpokládáte, že byste pokračovala?"
"Noo, spíš ne. Tohle myslím stačí."
"Aha, tak já vám tu zapíšu do systému, že budete studovat ještě dva roky, abyste pak nemusela za rok zase předkládat potvrzení. Co vy na to, slečno?"
"To by bylo asi fajn."
"A opravdu se nechystáte studovat dál? Víte, že s tímto studentským kontem u nás můžete být vedena jako student až do vašich 28 let a mít tedy účet zcela bez poplatků?"
.....
"Takže se vážně nechystáte pokračovat? Když byste po tomto navazujícím ještě pokračovala, na jak dlouho by to ještě bylo?"
"Noo, já nevím. Asi 2 - 3 roky."
"Tak výborně. Předpokládejme, že budete studovat dál. Tak já vám to rovnou zadám do toho systému, ano slečno? Abyste sem nemusela kvůli tomu sem každý rok chodit. Takže teď 2, a pak ještě 2.. nebo vlastně 3.. No vidíte, a máme to akorát do těch vašich 28 let. V pořádku?"
"Je to fajn."
"Výborně! Takže ... teď jste u nás vedena jako student až do října 2017." 
"Děkuju mockrát."
"Ale za nic. Taky mám děti a taky potřebovali potvrzení o studiu. Moc mě těšilo, slečno. Mějte se moc hezky."

Musím přiznat, že mám opravdu ráda svojí banku a že mi vůbec nevadí všechno vyřizovat na pobočkách. Kdo by si to byl pomyslel, že se to takhle vyvrbí, když jsem si dneska na studijním vyzvedávala zmiňované potvrzení, na kterém je datum 8. 10. 2012 až 31. 9. 2013...




Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím "anonymní" návštěvníky o podpis :)