středa 10. října 2012

Miluju Pinterest!!

Už pár měsíců se mi při různých příležitostí naskytoval web www.pinterest.com - doporučovali mi ho kamarádi a známí ze všech stran. Dokonce jsem o něm četla i na blogech. Před pár týdny jsem se konečně zaregistrovala.  


Samotný web - sociální síť - se v poslední době rychle rozvíjí, patří k nejdynamičtějším serverům na světě. Řadí se do první desítky nejpoužívanějších sociálních sítí - vedle Facebooku nebo Twitteru. A já naprosto chápu proč.

Naprosto jsem mu propadla. Ano, opravdu, přiznávám. V rámci Pinsterestu jsou k dispozici tisíce, desetitisíce, možná i miliony originálních fotek. Na svém profilu si můžete tvořit nástěnky s různými tématy a na ně "připichovat" ty nejpovedenější fotky. Těmto složkám zároveň vybíráte hlavní/úvodní fotky. 

Při připíchnutí nějaké fotky na vaší nástěnku se vám zobrazují návrhy alb, které také obsahují tuto fotku a to vám usnadňuje hledat lidi, kteří mají podobný vkus nebo zájmy či se zabývají stejnými věcmi jako vy. Zároveň můžete online sledovat nástěnky těch, kteří vás zajímají a ostatní mohou sledovat vás. Já mám svůj Pinterest navíc ještě propojen s Facebookem (nemusíte mít speciální přihlašovací jméno) a pak se vaše nejoblíbenější fotky objevují přímo na vaší zdi, či dostáváte upozornění, které fotky přidávají či "lajkují" vaši známí.

Milují ho všichni, kdo mají rádi originální a zajímavé fotky a design. I já. Po nocích ležím v haldách fotek a obrázků, na kterých jsou výjevy z nejrůznějších oblastí, a nemůžu usnout. Když už si řeknu, že jdu do postele, tak objevím nějaké zajímavé album Všude o něm mluvím a všude ho doporučuju. Je to jako lavinová vlna :) 

A kam jsem až dospěla?? Aktuálně mám 37 nástěnek a cca 2850 připíchnutých obrázků - ale musím přiznat, že oproti ostatním jsem břídil, kam se na ně hrabu :) 

Ukázka mojí hlavní nástěnky.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím "anonymní" návštěvníky o podpis :)