pátek 7. prosince 2012

Znovuobjevování

Tento týden byl od začátku do konce na hovno. Ano, opravdu - doslova na hovno. Možná si myslíte, že se každému občas něco nepovede. Tohle je ale úplně jiná situace.
Myslela jsem, že tohle bude klidný týden a nic moc jsem nedělala a i tak se všechno úplně posralo. Na jednu věc, která se mi povedla připadají cca 3 další, za které bych se nejradši neviděla. Jak je to možné? Co dělám tak špatně? V návalu touhy dosáhnout aspoň nějakého úspěchu jsem se pouštěla do čím dám tím víc věcí, které zákonitě dopadaly čím dál tím víc hrůzostrašněji.

Uplynulých pět dní bylo naprosto katastrofálních. Každý den se stala nějaká krizová situace, kterou jsem podle mého nevyřešila úplně nejlépe, v noci kvůli tomu nemohla usnout a z nedostatku spánku druhý den dosáhla ještě absurdnějšího zážitku, než předchozího dne. Proč od sebe odháním lidi, na kterých mi záleží a mám je ráda? Co dělám tak hrozného, že můžu na do dnešního dne evidovat nejméně 3 lidi, které jsem tento týden fakt naštvala? 

Celé to vygradovalo dnes ráno a ani Starbucks latte s nápisem Janka to nezachránilo. Opravdu mě to mrzí a je mi to líto. Nevím si sama se sebou rady. Kdyby někde existovala nějaká příručka, která obsahuje správné chování od A do Z za přesně daných situacích s přesně vyprofilovanými lidmi, čeká na ní jediný možný budoucí vlastník - opravdu jí moc potřebuji! 

Naštěstí se ještě najdou lidi, které jsem nestihla nasrat. Můžu se k nim vracet a při zaklapnutí dveří je hystericky obejmout a propuknout v desetivteřinový nekontrolovatelný pláč, předtím než se zavřu do koupelny, abych ze svého obličeje mohla smýt vlhké cestičky v pudru. Děkuji :)

2 komentáře:

  1. Doufám, že se ti tento týden všechno obrátí v lepší časy. Můžeš se i na mne obrátit, pokud chceš. Třeba ti i pomohu nějakým kamenem. :D
    Byl tam už pátek kolem páté odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky doufám:) Je pravda, že skoro všichni, se kterýma jsem o tom mluvila, měli tenhle týden taky nějaký krizový.. A když se potkají nasraní s nasranýma, tak je to hned, nooo :-D

    OdpovědětVymazat

Prosím "anonymní" návštěvníky o podpis :)