sobota 12. října 2013

1. narozeniny

Rok se s rokem sešel a já jsem dnes ráno ke své hrůze zjistila, že jsem úplně prošvihla první narozeniny mého blogu.. Popravdě, zas taková hrůza to nebyla - spíš mě zarazilo, že už je to tak dlouho. Strašně rychle mi to uteklo. 
Každopádně si myslím, že rozhodně není co oslavovat, ale je to jakýsi mezník, který mi dává prostor k roční rekapitulaci.

 
Co je tedy u mě nového?
  • vyprofilovala jsem tento blog do dnešní podoby, která se mi líbí víc - čistě články bez zbytečných obrázků a netušených hudebních zážitků
  • nejsem introvertkou (= nebojím se setkávat s cizími lidmi a ani s nimi mluvit! Pokrok!)
  • zjistila jsem, že spoustu názorů, o kterých jsem si myslela, že jsou divné, sdílím se spoustou dalších lidí
  • koupila jsem si svůj první (= a asi ne poslední) Nikon a začala jsem se opravdu věnovat fotografování 
  • s tím souvisí i vytvoření vlastních webovek www.jankasimackova.com
  • začala jsem se více zajímat o esoteriku a duševní rozvoj
  • někteří "vyvolení" si všimli, že už je tolik netrápím hovadinama a píšu je rovnou sem
  • zařídila jsem si svůj první samostatný byt
  • 3x jsem změnila svůj účes
  • začala jsem používat denní a noční krém - upřímně? Výsledek žádný, ale stejně je mám - asi pro lepší pocit
  • začala jsem více číst, ale přestala jsem si vést Čtenářský i Kulturní deník (není na ně čas!) 
  • stal se ze mě regulérní  kavárenský povaleč - kdekoli, kdykoli - jsem na tom už tak špatně, že klidně i bez kafe
  • na měsíc jsem si prožila, co to znamená být na "mateřské"
  • dokázala jsem si, že si vážím sama sebe a že se ve správné chvíli umím správně rozhodnout
  • znovunalezení mé (asi i věčné) platonické lásky

Co se naopak ale vůbec nezměnilo?
  • zvědavost a netaktnost (hlavně vůči věcem, které mě opravdu zajímají)
  • váha (chtěla jsem napsat bohužel, ale nenapíšu - už jsem s tím smířená)
  • sexuální orientace (některým to se to možná bude zdát divné, ale opravdu - nic se nezměnilo!)
  • nemakačenkovost (ano, ano, pořád se mi do toho nechce!:))


I když to přímo nesouvisí s tímto blogem, tak bych Vám ráda sdělila, že (a je to výsledek mých asi týdenních úvah - takže opravdu relevantní) jsem nikdy nebyla spokojenější a šťastnější, než jsem teď..  

A ti z Vás, kteří mě znají osobně vědí, že je to pravda. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím "anonymní" návštěvníky o podpis :)