neděle 1. září 2013

www.jankasimackova.com


Moji milí!

A je to tady!


Po několika týdnech jsem se konečně rozhoupala a založila si vlastní stránky, kde publikuju své fotografie.

Tento okamžik je pro mě taková zlomová záležitost - řekla jsem si, že už jsem dost velká holka na to, abych šla vlastní cestou a prezentovala se vlastními názory. Což se časem ukázalo jako velice složité - zvlášť u takové rozdvojené osobnosti, jako jsem já.

Stálo mě to nemálo sil a nervů - ale zase jsem třeba konečně pochopila rozdíl mezi doménou a hostingem nebo hostingem a přesměrováním.. Neřešitelný problém byl pro mě výběr profilovky - co ze mě mám vlastně ukázat lidem, kteří mě nikdy neviděli? Mají vidět hodně? Nebo jen náznak a zbytek si domyslet? To nejlepší? Nebo naopak to nejhorší, aby se jim při pohledu na mě zvedlo sebevědomí?

Myslím ale, že teď už můžu s klidným svědomím vyhlásit fanfáry! Tadááááá!


I když má práce zatím není na vysoké profesionální úrovni, beru své stránky jako odrazový můstek, díky kterému doufám, že se seznámím se zajímavými lidmi, kteří mi do cesty postaví nové výzvy. 

Chci poznávat nová místa a slyšet názory ostatních lidí. Chci se pro svůj koníček úplně rozdat! A chci to zažít třeba s vámi!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím "anonymní" návštěvníky o podpis :)