neděle 12. ledna 2014

Moje "první" špatná vlastnost

Leželi jsme v těsném objetí jen zahaleni tmou.. Na smysly mi útočila romantická tichá hudba a do očí jsem mu viděla jen díky tančícím plamínkům zapálených svíček - to vše už bylo takhle připraveno, když jsem otevřela dveře ložnice..


Teď už jsem ležela na posteli. Byla jsem unavená a chtěla jsem prostě jen tak usnout..

"Už jsem přišel na tvojí první špatnou vlastnost," zazněl šeptající hlas jakoby odněkud z dálky a když jsem zvedla oči, viděla jsem jeho upřený pohled. Je vidět, že se mu do objasňování této věty vůbec nechce - on je takový ten zvláštní typ kluka, co jenom chválí a vůbec nekritizuje (pro mě něco naprosto nepředstavitelného).

A je to tady! Jednou to muselo přijít! Člověk by řekl, že si něco uvědomí dříve než po dvou měsících.. Na co asi přišel? V hlavě jsem si v rychlosti promítla pár vlastností, za které se opravdu stydím a v duchu se jim snažila přidělit body podle stupnice závažnosti. Se zatajeným dechem jsem očekávala přísný verdikt, který měl následovat.

"Víš, občas býváš trochu náladová.."

Občas? Trochu? Musela jsem se sama pro sebe smát. Náladovost je moje druhé já. Jen těžko byste hledali člověka, který s větším potěšením podléhá výkyvům ve svém okolí a který si navíc vsugerovává různé vjemy v době, kdy zrovna žádný výkyv nepřichází, aby se během té poklidné chvilky nenudil a rozpoutal kolem sebe nějaké 'drááámo'.

Mizerná nálada, upovídavá nálada, roztrpčelá nálada, posmutnělá nálada, strašně akční nálada, exhibicionistická nálada, nálada "všechno vím, všechno znám", mlčenlivá nálada, pracovitá nálada,  egoistická nálada, ukřivděná nálada, komandovací nálada, kulturní nálada, ... - tyhle všechny mám občas nebo i častěji ve svém repertoáru a bohužel (nebo bohudík?) každá z nich přichází většinou velice rychle a nečekaně - což především mé okolí špatně snáší.

"Ale já se s tím už nějak poperu."

Uvidíme. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím "anonymní" návštěvníky o podpis :)